Blog biznesowy: gotowe spółki zoo w Warszawie, które są na sprzedaż, do rejestracji lub do zakładania spółek!

Jakość obsługi klienta na przestrzeni lat

W naszym kraju jeżeli chodzi o sektor usług bywało różnie na przestrzeni wielu lat rozwoju gospodarki. W szczególności kiepsko u nas było jeżeli chodzi o jakość obługi klienta. Ta kwestia wśród naszych rodaków całkiem mocno kulała gdy przedsiębiorczość w nadwiślanym kraju dopiero stawiała swoje pierwsze kroki a kapitalizm dopiero nieśmiale wkraczał za nasze biało-czerwone granice. Nie ma co się dziwić i obwiniać samych ludzi o taki stan rzeczy bowiem na polskich terenach panował komunizm, który skutecznie podcinał wszystkim skrzydła i sprawił, że ludzie stali się nieufni i zgorzkniali co przekładało się później na ich podejście do klientów zarówno w zwyczajnych sklepach jak i również w innych miejscach rozsianych po calutkim państwie. Jednakże jakość obsługi klienta stopniowo wstrastała i stawała się coraz lepsza co przełożyło się na większą sprzedaż. Ludzie chętniej odwiedzali poszczególne miejsca by móc być obsługiwanym przez tych samych miłych pracowników co wcześniej. W ten sposób przywiązywali się do danego sklepu wpływając na jego dochód nakręcając lokalną gospodarkę. Dzięki takiej sytuacji wszyscy byli zadowoleni, począwszy od klienta, potem pracownika i na końcu samego właściciela zakładu, który patrząc po słupkach sprzedaży później przez cały dzień chodził zadowolony. Jak gdy jakość obsługi klienta jest przez długie lata na niskim poziomie nie przekreśla to szansy na pozytywną zmianę, wystarczy spojrzeć na nasze polskie podwórko by mieć tego żywy przykład.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.