Blog biznesowy: gotowe spółki zoo w Warszawie, które są na sprzedaż, do rejestracji lub do zakładania spółek!

Marketingowy audyt finansowy

– analiza rentowności produktów pod względem: linii produktów, rynków produktów, terytoriów sprzedaży, kanałów dystrybucji,

– krótko- i długoterminowa analiza rentowności poszczególnych segmentów w kontekście „wejścia”, „rozwoju” lub „wycofania się” firmy z jej produktami z rynku,

– „wdłużczasowa” analiza produktów i segmentów klientów w odniesieniu do całkowitych obrotów, zaangażowanego kapitału oraz zysku brutto i netto przedsiębiorstwa,

– analiza podstawowych wskaźników marketingowych – zysk/obrót, obrót/zapasy, obrót/budżet marketingowy,

– analiza struktury cen produktów firmy pod kątem: średniej ceny sprzedaży a stopy inflacji, ceny produktów konkurencji, struktury rabatów udzielanych przy sprzedaży, kosztów rozwoju nowych produktów, kosztów wytwarzania produktów (ceny surowców, opakowań, administracji, sprzedaży, dystrybucji, działań komunikacyjnych, usług po sprzedaży),

– podział budżetu marketingowego na podbudżety: komunikacyjny (druk materiałów, zakup przestrzeni i czasu reklamowego itp.), sprzedaży, badań marketingowych, potencjalne źródła finansowania działań marketingowych.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.